Misschien is het verstandig om eerst een stapje terug te zetten en onszelf de volgende vraag te stellen: Waar kijk je het eerste naar in de resultaten van een zoekmachine?…
QR-codes zijn een ideale oplossing om lange URL’s en informatie eenvoudig overdraagbaar te maken en bijna alle smartphones herkennen ze vanuit de camera app. Maar hoe gebruik je ze optimaal…
Linkbuilding is onderdeel van zoekmachineoptimalisatie (SEO) en is een manier om de vindbaarheid van je website te verbeteren. Maar wat is linkbuilding nu precies? En hoe werkt het? Wij leggen…
In onze huidige maatschappij, met alle computertechnologie, is privacy belangrijker dan ooit. Privacyrichtlijnen zorgen voor de controle over de hoeveelheid informatie die anderen mogen zien en delen. Veel hiervan is…
Social media is overal. Je kan er bijna niet meer omheen en waarom zou je ook? Toch blijft het lastig om de boodschap van je bedrijf goed te laten uitkomen…
Een zakelijke tekst schrijven kan een hele uitdaging zijn. Het moet professioneel zijn en te gelijker tijd aansprekend, dus zeker niet saai. Lees in dit artikel hoe je dit moet…
In de Business to Business (B2B) worden nieuwe trends soms wat langzamer overgenomen dan in een Business to Consumer (B2C) omgeving. Echter, de laatste jaren is hier verandering in gekomen.…
De feestdagen komen eraan. Voor fysieke winkels is het eenvoudig om de sfeer aan te passen naar deze periode van het jaar. Dit kan met decoratiematerialen, de juiste muziek en…
“Voorsprong door techniek” is een ijzersterke pay-off van Audi. Apple heeft de pay-off “Think Different”. De visie vanuit deze pay-off en de resulterende acties hebben in de beginperiode van de…
Sta je wel eens stil bij de identiteit van je bedrijf? Hoe zien opdrachtgevers en potentiële klanten jullie identiteit? De bedrijfsidentiteit en het directe gevoel wat mensen erbij krijgen kan…
Veel bedrijven geven hun brochures en folders in meerdere talen uit. Natuurlijk is het belangrijk dat de teksten in de taalvarianten kloppen en de juiste vaktermen voor dat land worden…
Op 1 maart is het Nationale Complimentendag. De vraag is, hebben wij zo’n dag nodig en kun je er iets positiefs of creatiefs mee doen? In Nederland is #complimentendag al…
Zoek je op Google dan krijg je een overzicht van passende resultaten. Er worden teksten weergegeven die producten aanprijzen, locatiegegevens bevatten of er zijn natuurlijk ook bedrijven die zeggen dat…
Je schrijft teksten voor een website of online artikel, focus je dan op de doelgroep of het algoritme van een zoekmachine? Misschien een lastige vraag, maar het antwoord is simpel.…
Als je een nieuwsbrief verzendt, social-mediacampagne uitvoert of een betaalde banner op een portaal plaatst bevatten deze waarschijnlijk één of meerdere links naar je website. Hoe meet je het aantal…
Is je Google Mijn Bedrijf profiel nog wel actueel? Veel bedrijven besteden weinig aandacht aan de gegevens binnen hun profiel. Toch zijn die gegevens steeds vaker zichtbaar binnen de…
Maak je ook regelmatig presentaties en blijft het een uitdaging om een passend screenshot in je document te krijgen? Er is een methode om binnen Windows snel een screenshot te…
De wereld van het grafisch ontwerp is constant in beweging. Er zijn vele duizenden stijlen te bedenken. Maar wat is nu echt relevant voor de grafische uitingen van jouw organisatie?…
Hoe zet je linkedIn in voor het vergroten van je B2B-netwerk? Dit is een vraag die wij regelmatig horen. Graag geven wij je een aantal tips en ideeën om je…