BLOG | MAAK KENNIS MET EMOGY

Linkbuilding toepassen om je vindbaarheid te verbeteren

Linkbuilding is onderdeel van zoekmachineoptimalisatie (SEO) en is een manier om de vindbaarheid van je website te verbeteren. Maar wat is linkbuilding nu precies? En hoe werkt het? Wij leggen…

Europese Dag van de Privacy

In onze huidige maatschappij, met alle computertechnologie, is privacy belangrijker dan ooit. Privacyrichtlijnen zorgen voor de controle over de hoeveelheid informatie die anderen mogen zien en delen. Veel hiervan is…

Hoe zet je social media in voor de B2B markt?

Social media is overal. Je kan er bijna niet meer omheen en waarom zou je ook? Toch blijft het lastig om de boodschap van je bedrijf goed te laten uitkomen…

Hoe schrijf je een goede zakelijke tekst?

Een zakelijke tekst schrijven kan een hele uitdaging zijn. Het moet professioneel zijn en te gelijker tijd aansprekend, dus zeker niet saai. Lees in dit artikel hoe je dit moet…

Wat zijn de B2B designtrends voor 2022?

In de Business to Business (B2B) worden nieuwe trends soms wat langzamer overgenomen dan in een Business to Consumer (B2C) omgeving. Echter, de laatste jaren is hier verandering in gekomen.…

Je website op de feestdagen voorbereiden

De feestdagen komen eraan. Voor fysieke winkels is het eenvoudig om de sfeer aan te passen naar deze periode van het jaar. Dit kan met decoratiematerialen, de juiste muziek en…

10 tips voor een goede pay-off

“Voorsprong door techniek” is een ijzersterke pay-off van Audi. Apple heeft de pay-off “Think Different”. De visie vanuit deze pay-off en de resulterende acties hebben in de beginperiode van de…

Waarom en hoe gebruik je de symbolen ® R,™ TM en ©?

In veel commerciële publicaties worden de symbolen ™ , ® en © gebruikt. Maar waarom eigenlijk en hoe worden ze toegepast? Wij leggen je het graag uit. Ook geven wij…

Hoe creëer je een sterke bedrijfsidentiteit?

Sta je wel eens stil bij de identiteit van je bedrijf? Hoe zien opdrachtgevers en potentiële klanten jullie identiteit? De bedrijfsidentiteit en het directe gevoel wat mensen erbij krijgen kan…

Internationale brochure maken: onze tips uit de praktijk

Veel bedrijven geven hun brochures en folders in meerdere talen uit. Natuurlijk is het belangrijk dat de teksten in de taalvarianten kloppen en de juiste vaktermen voor dat land worden…

Een complimentje? Wie wil dat nou niet?

Op 1 maart is het Nationale Complimentendag. De vraag is, hebben wij zo’n dag nodig en kun je er iets positiefs of creatiefs mee doen? In Nederland is #complimentendag al…

Metateksten voor maximale klikbaarheid in zoekresultaten

Zoek je op Google dan krijg je een overzicht van passende resultaten. Er worden teksten weergegeven die producten aanprijzen, locatiegegevens bevatten of er zijn natuurlijk ook bedrijven die zeggen dat…

Schrijven voor je doelgroep of het algoritme?

Je schrijft teksten voor een website of online artikel, focus je dan op de doelgroep of het algoritme van een zoekmachine? Misschien een lastige vraag, maar het antwoord is simpel.…

Effectief campagnes tracken met Google URL Builder

Als je een nieuwsbrief verzendt, social-mediacampagne uitvoert of een betaalde banner op een portaal plaatst bevatten deze waarschijnlijk één of meerdere links naar je website. Hoe meet je het aantal…

Werk je Google Mijn Bedrijf-profiel bij

  Is je Google Mijn Bedrijf profiel nog wel actueel? Veel bedrijven besteden weinig aandacht aan de gegevens binnen hun profiel. Toch zijn die gegevens steeds vaker zichtbaar binnen de…

Tip: passend screenshot voor je presentatie

Maak je ook regelmatig presentaties en blijft het een uitdaging om een passend screenshot in je document te krijgen? Er is een methode om binnen Windows snel een screenshot te…

Designtrends voor 2021

De wereld van het grafisch ontwerp is constant in beweging. Er zijn vele duizenden stijlen te bedenken. Maar wat is nu echt relevant voor de grafische uitingen van jouw organisatie?…

LinkedIn voor B2B bedrijven

Hoe zet je linkedIn in voor het vergroten van je B2B-netwerk? Dit is een vraag die wij regelmatig horen. Graag geven wij je een aantal tips en ideeën om je…

Zo maakt u een effectieve landingspagina

Landingspagina’s zijn van groot belang bij het verhogen van het rendement van uw website. Het zijn namelijk dé pagina’s waar een potentiële klant op terecht komt na het klikken van…

Meer marketinginzicht met Google Alerts

Google Alerts is één van de eenvoudigste Google tools voor marketeers. Toch wordt deze tool vaak vergeten. Wij vertellen je graag wat Google Alerts is en wat de belangrijkste redenen…
Top