Blog
Voor meer impact

Gebruik onze blogpagina als jouw bron van inspiratie en vergroot je kennis en inzichten. Ontdek de nieuwste trends, lees praktische tips en effectieve strategieën die je bedrijf of merk naar nieuwe hoogten kunnen tillen.

SEO-mythes ontkracht: wat werkt écht in 2025?

In de snel veranderende wereld van SEO is het vaak moeilijk om feiten van aannames te onderscheiden. Met de voortdurend wijzigende algoritmes van zoekmachines zoals Google ontstaan er veel misverstanden…

Bloggen voor je organisatie: zo maak je impact

Een steeds groter deel van de B2B communicatie speelt zich online af. Juist daarom is het cruciaal om op te vallen tussen alle andere bedrijven. Blogs schrijven is een krachtige…

Wat is Google AI Overview en hoe beïnvloedt het jouw zoekervaring?

In de Verenigde Staten wordt generatieve AI al geïntegreerd in de zoekresultaten van Google. Deze functie, bekend als 'AI Overview,' zal naar verwachting eind 2024 ook in Nederland beschikbaar zijn.…

Waarom een sterke 'Werken Bij' pagina essentieel is voor het aantrekken van talent

Een 'Werken Bij' pagina op een bedrijfswebsite is meer dan alleen een opsomming van vacatures. Het is een krachtig instrument voor employer branding en het aantrekken van toptalent. In dit…

Belangrijke update: vanaf 5 juli indexeert Google alleen mobielvriendelijke websites

Vanaf 5 juli 2024 gaat Google alleen nog websites indexeren die goed werken op mobiele apparaten. Dit komt doordat Google zijn mobile-first indexing-initiatief afrondt, dat in 2016 werd gestart vanwege…

Account Based Marketing strategie voor B2B

Wil je je marketinginspanningen gerichter inzetten? Zeg dan gedag tegen ‘met hagel schieten’ en ga voor precisie met resultaat. In dit artikel duiken we in wat ABM is, wat de…

8 Juni: Dag van de Bouw - Marketing in de Bouwsector

Op 8 juni vieren we de Dag van de Bouw. Wij willen deze gelegenheid aangrijpen om de aandacht te vestigen op het belang van marketing in de bouwsector. Hier zijn…

Het opbouwen van vertrouwen en respect met Ethische Marketing

In een tijd waarin afnemers en relaties steeds meer nadruk leggen op transparantie, verantwoordelijkheid en authenticiteit, groeit de relevantie van ethische marketing voor bedrijven. Het wordt voor bedrijven essentieel om…

Wat betekent Google Consent Mode V2 voor jouw website?

Misschien heb je er al over gelezen in het nieuws of heb je aan de backend van Google Analytics al een melding gezien? Vanaf 1 maart 2024 rolt de Google…

Het nut van B2B webinars

Webinars bieden bedrijven in de B2B-sector een krachtig hulpmiddel om hun boodschap over te brengen, de betrokkenheid te vergroten en waardevolle leads te genereren. Dit artikel belicht de essentie van…

Spraakzoekopdrachten: impact op jouw SEO-strategie

In de digitale marketing, verandert alles voortdurend. Een van de opvallendste trends van de afgelopen jaren is de opkomst van spraakzoekopdrachten, ook bekend als ‘Voice search’. Misschien gebruik je het…

Copywriting: de kunst van overtuigende teksten

Op 19 januari vieren we de Dag van de Taal. In het huidige digitale tijdperk, waarin informatie overvloedig is en aandacht schaars, is het schrijven van overtuigende teksten van onschatbare…

Huisstijl: stappen voor een professioneel ontwerp

Welkom bij een nieuw blogartikel waar we dieper ingaan op een van de hoekstenen van effectieve branding en marketing: de huisstijl. Een consistente huisstijl is meer dan alleen een aantrekkelijk…

E-mailmarketing die jouw B2B relaties versterkt

E-mailmarketing is nog steeds een belangrijk medium binnen je marketingstrategie. Het is relatief goedkoop, effectief en biedt meetbaar resultaten. Het omvat verschillende vormen, zoals: een periodieke nieuwsbrief, reviewmail of productaanbeveling.…

Onze top 5 beste Nederlandstalige marketing podcasts

Podcasts blijven onverminderd populair! Er is nu een overvloed aan keuzes, van true crime tot sport, lifestyle tot educatie. Voor ons zijn marketing podcasts een bron van inspiratie. In dit…
Top